Продукція / Які вигоди від впровадження отримує підприємство

1. Зменшення кількості помилок.

Всі дані про замовлення / оплатах автоматично передаються з кишенькових комп'ютерів. Це дозволяє уникнути помилок при наборі замовлень / оплат торговим представником і оператором, що в кінцевому підсумку зменшує кількість повернень товару.

2. Скоротити час оформлення документів.

Торговий представник може відправляти заявки безпосередньо в момент отримання, що дозволить почати обробляти замовлення, не чекаючи повернення торгового агента на офіс компанії. За цей час документи вже будуть підготовлені і роздруковані, а товар - відібраний на складі.

3. Скоротити витрати на роботу операторів в офісі.

Тільки один цей пункт дозволяє окупити вартість автоматизації торгових представників. Автоматизація дозволяє в рази скоротити витрати на заробітну плату операторів, забезпечення їх робочим місцем, комп'ютером і т.п.

4. Оперативний контроль взаєморозрахунків з клієнтами.

Торговий агент має достовірну інформацію про дебіторську заборгованість клієнтів, що допомагає аргументовано вимагати від торгової точки своєчасного погашення заборгованості.

5. Зменшити витрати на витратні матеріали.

Відпадає необхідність друку величезної кількості заказників і прайс-листів (особливо актуально при великій номенклатурі товарів).

6. Оптимізація роботи торгового представника.

Зростає швидкість прийому замовлень торгового представника, відповідно, збільшується кількість і загальна сума зібраних заявок. Крім того, за рахунок оперативного оновлення інформації про наявність реальних залишків на складах торговий агент продаватиме тільки товар, який є в наявності на складах підприємства. Зменшується час на прийняття рішень торговим представником в точці продажу. Торговий представник має оперативний доступ до історії продажів по кожній торговій точці, кредитної історії покупця, актуальних складських залишків, цін та знижок.